"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Isnin, 20 Jun 2011

BIARLAH IANYA MENJADI KENANGAN TERINDAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

hati dan perasaan yang menanggung kecewa lebih pedih dari yang melihat.. tapi mengapa ada di kalangan kita yang sanggup menyalahkan seseorang.. orang takkan faham apa yang kita lalui.. orang takkan mengerti apa yang kita rasa.. mereka hanya tahu menyalahkan tanpa usul periksa.. bukan niat untuk menghancurkan apatah lagi memusnahkan hubungan itu.. ianya terlalu berat untuk di lalui..

tak perlu diri ini menjelaskan mengapa dan kenapa jika mereka hanya tahu menuding jari ke arah seorang insan yang bergelar wanita ini.. pedih dan sedih bila di kenangkan... biarlah kenangan itu menjadi kenangan..


Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu
Tiada lagi kata cintamu
Takkan lagi ku bersama mu
Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu


Apakah yang engkau cari
Tak kau temukan di hatiku
Apakah yang engkau inginkan
Tak dapat lagi ku penuhi
Begitulah aku
Pahamilah aku

2 ulasan:

Hans berkata...

moga kesedihan pergi dan diganti gembira
insyaallah

Syaitan Memang Durjana

HiDa berkata...

to Hans:
insyaAllah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...