"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Rabu, 22 Jun 2011

RINDU ITU MENCENGKAM JIWAKU

mengapa sukar untuk aku melepaskan dirimu?
mengapa kau biarkan diri ku terkapai kerinduan?
adakah ini balasan atas apa yang aku putuskan?
kau tidak pernah mengerti apa yang aku rasa
kau tidak pernah untuk memahami diriku ini
aku tahu kau kecewa dan derita
tapi keputusan itu untuk masa depan kita
ingin sekali aku laungkan sekuat hati
apa yang aku rasakan waktu ini
apa yang aku lalui dan alami saat ini
airmata mengiringi setiap kali diriku terkenangkanmu
kenapa perlu ada dendam antara kita
jika suatu masa dulu kau pernah katakan kau pasrah dan redha apa saja terjadi
apa maksud tiada dendam
apa maksud kau pasrah dan redha
mana janjimu untuk terus berkawan denganku
mengenangkan dirimu membuatkan aku sebak
kau terlalu istimewa dalam hidupku
sehingga aku masih mencari-cari dirimu walaupun antara kita sudah tiada apa
apakah perasaanmu waktu ini?
apakah tidak pernah terdetik walau sesaat namaku, wajahku serta suaraku di fikiranmu?
itulah perasaanku, dan fikirankan waktu ini
aku perlu kuat hadapi semua ini
untuk apa?
untuk diriku jua kerna kau sudah jauh menghilangkan diri
bagimu kita tidak mungkin berkawan
bagimu aku hanya persinggahan yang perlu kau lupakan
dan aku masih cuba untuk melepaskan dan melupakan dirimu selamanya

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...