"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Khamis, 8 Mac 2012

SELAMAT HARI WANITA SEDUNIA


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

hari ni dah 8 Mac, rasa kejap je masa berlalu kan....
tinggal 9 hari je lagi hida nak balik kampung...
ok lah, hida pun tak nak tulis panjang lebar..
entry kali ni nak ucapkan selamat hari WANITA buat semua wanita seluruh dunia..
terutama buat bonda tercinta..
kakak-kakak serta adik bongsu dan anak2 sedara..
tak lupa juga buat teman-teman seperjuangan...
bersyukur dan berbanggalah kita dengan gelaran WANITA...
yang paling penting jagalah maruah diri dengan sebaiknya..
insyaAllah dengan itu, terlindunglah diri kita dari perkara-perkara yang di larang oleh Allah swt...

cuba hayati lirik lagu WANITA oleh DURRANI.. penuh makna yang tersirat...


"Wanita... sebutir permata diperlubukan.. 
memancar sinaran di kegelapan... 
biarpun tersimpan dalam lumpur, serimu takkan luntur"

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...