"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Isnin, 5 Mac 2012

TUGAS TERAKHIR DI TANJUNG MALIM

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah akhirnya siap jugak thesis untuk Sarjana Pendidikan ICT... memang mencabar pemikiran gak la nak setelkan semua ni... amik masa berbulan2 nak sampai ke bahagian terakhir iaitu penjilidan... walaupun pelbagai dugaan yang ditempuhi (takder la sampai kne harungi lautan dan gunung ganang) semua itu satu pengalaman berharga buat hida.... sekurangnya ada gak la ilmu serta kemahiran tuk buat thesis bila nak sambung peringkat PhD nanti... insyaAllah... kat bawah ni ada beberapa keping gmbar hida tgh sibukkan diri mencetak 5 salinan thesis ngan keadaan printer buat masalah (tpi gmbar tu takder la)... dan tiba2 jugak bila dah siap print, tgk2 ada kesalahan ejaan... so, nak tak nak mmg kne edit n print balik la.. 

dah macam kedai printing plak kan.. hehee.. seb baik la ink tu murah.. kalau tak beratus2 abis.. memang jimat pakai ink macam ni.. nak refill pun senang... 

sambil print sambil susun dokumen2 ni... atas lantai pun jadilah jnji tersusun... hehee..

atas katil pun ada??? 
ni yang dah siap di susun dan tggu nak gabungkan dengan lampiran dan muka depan...

dan hasilnya apabila di gabungkan dari muka depan hingga ke lampiran.. semua ada 5 salinan... 1 untuk simpanan sendiri, 1 untuk penyelia dan 3 lagi akan di hantar ke fakulti.. tapi sebelum tu, semua ni di hantar ke kedai untuk di jilid...

Alhamdulillah... :))

4 ulasan:

faiz berkata...

tahniah sebab dpt master xlame lg..

Titisan Hujan berkata...

tahniah..ni pn tgh sibuk buat proposal tuk tesis

shameel Iskandar berkata...

Tahniah, kalau mampu sambung lagi sampai PhD.

HiDa berkata...

@faiz:
terima kasih....

@TH:
terima kasih...
gud luck tuk TH..

@shameel Iskandar:
terima kasih..
insyaAllah, semua tu dlm perancangan.. arap dipermudahkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...