"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Rabu, 26 September 2012

KEPERLUAN ATAU KEHENDAK??

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

2 post tak sampai sejam.... hehee...
kebetulan anak sedara duk main2 enset atas rak yg dah agak lama hida tak guna...
hida kumpulkan semua pastu tangkap gmbar...
rupanya banyak gak aset (enset) hida ya... hehee..
semua ni masih berfungsi tpi 2 je hida pakai..
mesti ada yg bertanya kenapa byk sgt???
enset ni semua dah lama... ada rosak sikit2 dan hida terpaksa tukar baru...
yg lama simpan je atas rak buku..
bila ada duit lebih hida try hantar kedai..
dah baiki n bayaran pun takder la mahal sangat...
dan skank jadilah koleksi.. hehee..

























tpi yg 1st n 2nd xder dalam gmbar....
sbb yg 1st dah rosak berkecai tu pun lepas bgi kat adik masa dia nk masuk ILP..
sedihhhh sangat.... huhuuu....
dan yg 2nd ada lgi n masih ok cme kne tukar bateri sbb dah lama sangat..
kalau tak silap ada dalam kotak buku bawah katil kot.... hehee..
malas nk bukak kotak2 tu nnti byk plak harta lain yg hida jumpa...
nnti mulalah mengimbau kenangan lama... kihkihkih...
serius skank rasa macam nk jual semuanya...
nk pakai satu, tu pn yg basic function je....
leceh la yg multitasking ni... huhuu...

1 ulasan:

sHi Ma berkata...

wah byk koleksi.. hehehe...
shima akan tukar jika perlu je...
tp skrg nie org sibuk pakai smartphone, shima pun nak juga.. hehehe... hp sony K770i shima bg kat mak... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...