"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Jumaat, 16 November 2012

SALAM MAAL HIJRAH 1434

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

Salam Maal Hijrah 1434 buat semua..


ya Allah, KAU berikan aku kekuatan untuk hadapi hari-hari mendatang dengan penuh ketabahan dan kesabaran.. ya Allah, berikan aku kekuatan iman dan jadikan aku insan yang redha dan ikhlas menerima segala ketentuanMU.. ya Allah, hanya padaMU aku memohon... aminn...


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...