"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Sabtu, 1 Disember 2012

DISEMBER

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera....

selamat datang Disember...
cepatnya masa berlalu kan...
sebulan je lagi kita dalam tahun 2012...
macam mana ngan azam tahun ni??
berapa peratus dah tercapai??
agak-agak dalam masa sebulan ni 100% tak azam tahun ni dalam genggaman??
hehee.... tak kisah la kan, jnji tahun ni lebih bermakna dari tahun-tahun sebelumnya..
kalau tak pun, jadikan tahun ni tambahan koleksi kita tuk pengalaman dan pengajaran...


..:: Disember 2012 ::..

2013???
banyaknya cabaran nnti...
ada sesuatu yang akan bertambah gak..
teka, apakah itu????




pandai pun...
mestilah umur kita kan.
ada ke umur yang makin menurun??
semuanya meningkatkan...
tahun 2013 umur hida 30...
30???
heheee...




30 sekadar angka je... :))


2 ulasan:

akuanakpahang berkata...

Salam drp kami... macam-macam perkara sudah dan akan berlalu> Semoga segala yang diberkatiNYA jua amin.

new hope berkata...

cepatnya masa berlalu

Universiti Thailand kalahkan Universiti Malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...