"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Selasa, 12 Februari 2013

WELCOME BACK

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

Apa khabar teman2 semua?? Macam mana cuti?? Hida baru je balik dari kampung semalam.. 2 minggu jugak la kat kampung, dari Maulidur Rasul lagi.. Best kan duk kampung lama2.. Tapi ada tugas kat sini yang memaksa diri ini tuk kembali lebih awal walaupun cuti semester ada lagi seminggu... Esok dari 13hb -  15hb ada bengkel penulisan jurnal kat UPSI... Dah register kne la hadirkan diri kan.. Kepada yang masih bercuti selamat bercuti, kepada yang dah bertolak balik tu hati2 di jalan raya ya.. Dan selamat kembali bertugas atau belajar....

Kepada mak dan ayah tercinta, Hida doakan mak dan ayah sihat walafiat.. Cuti hari tu, kami satu family demam.. Mak paling teruk demam ditambah dengan asma.. Skank mak masih sakit2 dan selera makan pun tak berapa nak okay lagi.. Hida ni pun, tahun 2013 baru je masuk bulan ke 2 tapi dah 2 kali demam.. Semalam nak tinggalkan mak dan ayah rasa berat sangat... Tambahan pulak tu mak sempat cakap... "Lepas ni sunyilah mak" huhuu.. Baru sehari berpisah, kuatnya rasa rindu ni kat mak, ayah dan kuarga kat kampung...

















## 2 minggu emel tak terbuka... buka2 je, Supervisor minta cari tarikh tuk present proposal... arrgghhhhh... tiba2 migraine datang... huhuuu... Moga semuanya berjalan lancar...

2 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

mesti ramai yang malas aja esok

akuanakpahang berkata...

Salam drp kami... dan selamat kembali...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...