"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Khamis, 10 September 2015

BERTAMBAH SETAHUN LAGI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

Alhamdulillah tanggal 24 Ogos 2015, genaplah usiaku 32 tahun. Ya 32 tahun. Kejap je kan, rasa macam baru semalam abis SPM. Hahaaa..

Alhamdulillah dapat banyak ucapan dan doa dari keluarga dan teman2. Tak ketinggalan juga soalan2 cepu emas, perak dan gangsa. Terharu dapat ucapan dari bonda tercinta..

“Selamat hari jadi kak. Doh 32 tahun dop. Doa Mek moga kak panje umo, muroh rezeki serta di permudahkan segala urusan”

Ok, serius lepas tamat perbualan aku menangis. Tak puas ucap terima kasih dalam phone. Rasa nak peluk cium kerna jadi mak dan ayah yang terbaik di dunia. Segala ucapan yang selayaknya diterima pada hari itu adalah untuk mereka..

Ok, tak perlu sedih2.. Hehee

Sempena ulangtahun tu juga, Presiden Persatuan Alumni Suluh Budiman (PASB) belanja birthday girl bersama exco dan staf Pusat Perhubungan Alumni (PPA). Double terharu aku hari tu. Dah la berjauhan dari family kan…




Bersama dari kiri: aku, Kak Tie, Kak Riana (Staf PPA), Dato’ Ahmad Burak (Presiden PASB a.k.a penaja makan2) dan Cik Nadia (Staf PPA). Yang ambil gambar Aidil (Setiausaha Eksekutif PASB)

Terima kasih banyak2 pada yang wish....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...