"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Selasa, 8 September 2015

MAJLIS HARI RAYA ALUMNI

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

Lamanya tak update blog. Ni pun 2 3 kali login baru berjaya. Biasa la buat sekian kalinya lupa password.

"Ko tak save ke??"

"Save tapi lupa letak mana.."

Hahahaa.. Naseb badan la kan..

Sebab banyak sangat benda nak share, kiranya aku ambil yang latest je la ya.. Tapi xde la latest sangat..

Nak share gmbar2 majlis hari raya Alumni UPSI yang berlangsung pada 8 Ogos 2015 bertempat di Dewan SITC. Apa yang menarik?? Menariknya kami2 geng urusetia bekerjasama siapkan photo booth tuk majlis (kali pertama diberikan tugas). Idea asal dari Cik Liza, staff Alumni. Tepat jam 8:00 pagi kami mula jalankan projek dan jam 10:00 pagi tetamu mula membanjiri dewan. Bayangkanlah kepenatan kami pada hari tersebut. Xde la penat sangat, ianya lebih kepada gemantar, risau, takut.. Tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Senyum sampai telinga bila NC pun sudi bergambar kat pentas photo booth kami..

Geng Urusetia


















Para tetamu..


















Aku dapat lucky draw.. But wakil je.. Hehee.. Yg berbaju oren tu President Persatuan Alumni Suluh Budiman, Dato' Ahmad Burak..




Antara jamuan yang disediakan..







Sekian, buat sementara waktu.. :)

"Yeaayyyy, HaiDa HiDa berjaya update status.." -  Kata2 dari dalam hati.. Hehehehe..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...