"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Selasa, 15 Disember 2015

ICDETAH 2015

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

 << Throwback Entry>>

22-26 November 2015, aku berkampung di Kuala Terengganu. Bukan untuk suka2 tapi ada tugasan yang perlu di laksanakan. Datang as a presenter dan juga urus setia di Seminar Antarabangsa. Tapi banyak kepada urus setia la. Tak sempat nak attend mana2 presentation. 


Tarikh: 23-26 November 2015
Tempat: Hotel Permai Inn, Kuala Terengganu, Malaysia.



My Presentaion Session

Bersama Pembentang dari Korea yang fasih berbahasa Melayu
Para urus setia bergambar bersama Exco Negeri Terengganu dan peserta dari Indoesia

Bersama Mantan Menteri Kanan Singapura, Tuan Haji Sidek Saniff

Urus Setia

Alhamduillah, inilah paper yang ke tiga untuk pengajian PhD... Okay, masa tuk fokus thesis dan jurnal.. :)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...