"Ya Allah Ya Tuhanku.... Sesungguhnya kepada Engkau aku meminta dan tempat untuk aku mengadu. Kau lindungilah aku, keluargaku dan teman-temanku serta muslimin dan muslimat daripada kejahatan dan tipu daya syaitan yang di rejam. Kau permudahkanlah segala urusan seharian kami, murahkanlah rezeki kami, berkatilah perjalanan hidup kami. Tunjukanlah kami agar terus berada di jalan yang lurus & diredhai Mu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepada Engkau aku berserah... Aamiin..."

Rabu, 13 Januari 2016

SELAMAT TAHUN BARU 2016

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera..

2016???
Belum terlewat kan.. :)
My first entry....
Banyaknya azam 2015 tak tercapai. As a human, kita hanya merancangkan.
Dan banyak juga cerita yang aku tak tercerita kat sini.
Dah tak mampu nak aktif macam dulu.
Thesis. Paper work program persatuan...
Dah tugas kan, apa2 pun kena setelkan jugak.
Tapi jangan risau, tidur dan makan tetap cukup.. Hehehee..

Azam tahun ni???
Takde yang spesifik pun.
Paling penting nak tamatkan pengajian tahun ni juga.. InsyaAllah..
Kedua?? Kerja la.
Ketiga?? Cuba teka... Hahaaa..
Masih mengharap moga jodohku datang menjengah.. Hehee..
Sape tak nak bahagia kan.. Kawan2 tahun ni semua update status hantar anak sekolah darjah 1. Wahhh tumpang happy aku..

Dah la, jom layan video kat bawah ni.. Sorry xde kena mengena dengan topik kat atas. Tapi sebab aku minat dengan 2 pelakon ni. Hahaaa... Shhhh.. Nak bongkar satu rahsia 2016 ni genaplah umur ku 33.. The nice number right.. Hahaaa..




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...